PROJEKT
Zadanie było realizowane wspólnie z agencją Hill+Knowlton Strategies Poland, której klientem jest Grupa Żywiec. Kampania była częścią trasy koncertowej Męskiego Grania w Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Warszawie i Żywcu. Po naszej stronie prac znalazło się przygotowanie serwisu trzymajpion.pl oraz zbudowanie maszyny vendingowej, która była główną atrakcją specjalnej strefy podczas koncertów. Właściwym rozwiązaniem okazało się połączenie kreatywnej inżynierii i elementów grywalizacji.
Zaprojektowanie i realizacja strony WWW oraz wykonanie interfejsu graficznego wraz z oprogramowaniem systemu zarządzania maszyną vendingovą. Nadzór techniczny nad maszyną podczas eventów Męskie Granie.
Strona internetowa trzymajpion.pl zawierała najważniejsze informacje dotyczące tematu kampanii. Użytkownicy mogli dowiedzieć się więcej mi.in. o wpływie alkoholu na organizm czy zapoznać się z poradami, jak spożywać alkohol odpowiedzialnie. Serwis dawał również możliwość zalogowania się do udziału w konkursie, który miał miejsce w czasie koncertów.
Już podczas Męskiego Grania w strefie Trzymaj Pion uczestnicy brali udział w zabawie, której celem było… zachowanie pionu. Pierwszym zadaniem było rozwiązanie quizu na smartfonie dotyczącego umiarkowanej konsumpcji alkoholu. Należało bezbłędnie odpowiedzieć na trzy pytania. Następnie uczestnik sam mógł się przekonać, czy nadal jest w stanie trzymać pion. Jego stan trzeźwości weryfikowała maszyna vendingowa wyświetlająca na ekranie pozę, którą musiał powtórzyć. Była to na przykład jaskółka albo modliszka. Każdy, kto zdał test zdobywał nagrodę, a zdjęciem z oryginalną pozycją mógł pochwalić się na Facebooku.
Strona www: HTML, CSS, WordPress
Maszyna Vendingowa: Kinect, Adobe Flash Player, PHP
PORTFOLIO
KONTAKT
KONTAKT DLA KLIENTÓW
Paweł Woszkowski
+48 882 071 110
nb@netizens.pl
BIURO
MEDIA
Paweł Woszkowski
+48 882 071 110
nb@netizens.pl
LOKALIZACJA