PROJEKT
Prace wykonywaliśmy na zlecenie agencji Buzz Media zajmującej się działaniami marketingowymi dla prezerwatyw premium marki SKYN dystrybuowanych przez firmę Unimil. Naszym zadaniem było zbudowanie maszyny vendingowej, która w innowacyjny sposób będzie promowała produkt wśród młodych ludzi podczas Juwenaliów 2016 w Krakowie, Warszawie i Poznaniu oraz na festiwalu Audioriver w Płocku.
Zbudowaliśmy maszynę vendingową od podstaw – byliśmy odpowiedzialni zarówno za hardware, jak i software. Stworzyliśmy logikę działania aplikacji, interfejs graficzny oraz projektu obudowy. Dodatkowo oprogramowaliśmy system zarządzania poszczególnymi elementami interaktywnej instalacji. Na koniec zintegrowaliśmy maszynę z Facebookiem i usługą SMSAPI oraz wspieraliśmy klienta podczas eventów.
Maszyna vendingowa była główną atrakcją specjalnej strefy SKYN podczas czterech imprez muzycznych. SKYN Sampler został wyposażony w ekran dotykowy i specjalną drukarkę, co pozwalało każdemu uczestnikowi wydarzenia stworzyć spersonalizowane opakowanie prezerwatyw. Tekst, który był na nim drukowany, zaczynał się od słów „chcę”, „mam” lub „lubię”, natomiast dalsza część zdania zależała już tylko od fantazji i kreatywności autora wpisu. Sam druk trwał około minuty. Zdjęciem swojego opakowania – z prowokacyjną dedykacją – od razu można było się pochwalić na Facebooku lub przesłać jako MMS.
HTML, CSS, PHP, JavaScript, Adobe Flash Player
PORTFOLIO
KONTAKT
KONTAKT DLA KLIENTÓW
Paweł Woszkowski
+48 882 071 110
nb@netizens.pl
BIURO
MEDIA
Paweł Woszkowski
+48 882 071 110
nb@netizens.pl
LOKALIZACJA