PROJEKT
Czy można nadać spersonalizowany komunikat do pojedynczego klienta, który znajduje się w konkretnym miejscu centrum handlowego? Zorganizowanie akcji shopper marketingowej wymagało od nas połączenia nowych technologii z odrobiną kreatywności. Naszym zadaniem było stworzenie interaktywnej instalacji, która zachęci konsumentów do kontaktu z marką Nivea i przy okazji wesprze sprzedaż produktów firmy w supermarketach sieci Super-Pharm.
W projekcie uczestniczyliśmy od A do Z, ponieważ byliśmy odpowiedzialni zarówno za koncepcję, programowanie, jak i design. Odpowiednie połączenie tych trzech elementów pozwoliło nam osiągnąć sukces. Do przygotowania instalacji wykorzystaliśmy głośnik kierunkowy, dzięki któremu, komunikaty kierowane były tylko w ściśle określone miejsce, np. kwadrat 2m x 2m. Przekaz słyszała tylko jedna osoba, która znalazła się w polu głośnika.
Instalacja – zabudowana w suficie w markecie SuperPharm – znalazła się bezpośrednio nad stoiskiem z promocyjnymi produktami Nivea. Interaktywna konstrukcja wykrywała moment, w którym konsument stanął w wyznaczonym miejscu i aktywowała lektora namawiającego do zakupu produktu. Klientom rozwiązanie zdecydowanie przypadło do gustu. Prawie 9000 osób weszło w kontakt z marką w ciągu zaledwie 10 dni. Co ważne, nietypowej akcji promocyjnej towarzyszył 20 proc. wzrost sprzedaży.
Arduino, PHP, C++, OpenCV i Adobe Air
PORTFOLIO
KONTAKT
KONTAKT DLA KLIENTÓW
Paweł Woszkowski
+48 882 071 110
nb@netizens.pl
BIURO
MEDIA
Paweł Woszkowski
+48 882 071 110
nb@netizens.pl
LOKALIZACJA