PROJEKT
Jako pierwszy software house z Polski zdobyliśmy zaufanie grupy Emaar - właścicieli galerii handlowej Dubai Mall. Razem z lokalnymi partnerami - Sign Works i agencją kreatywną Centdegres - przygotowaliśmy instalację interaktywną, która rozpylała zapachy na Bliskim Wschodzie.
Instalacja Spring Fragrance pełniła rolę wiosennego ogrodu pełnego kwiatów i zapachów, który rozkwitł na pasażu największej galerii handlowej na świecie zlokalizowanej w Dubaju. Dzięki kreatywnej technologii, klienci centrum mogli zanurzyć się w jednej z czterech unikalnych kompozycji zapachowych. Wystarczyło tylko wybrać odpowiednią ikonę na ekranie dotykowym, a aplikacja wyświetlała informację o zapachu, natomiast zaprogramowany przez nas system wypełniał pomieszczenie delikatną mgiełką.
Spring Fragrance była wzorowana na prezentacji z paryskiego Grand Musee du Parfum. Interaktywną konstrukcję można było oglądać w Dubai Mall przez kilkanaście dni. O frekwencję zarządcy galerii handlowej od początku byli spokojni, ponieważ co miesiąc odwiedza ją kilka milionów turystów z całego świata.
Ekran dotykowy
Aplikacja desktopowa
PORTFOLIO
KONTAKT
KONTAKT DLA KLIENTÓW
Paweł Woszkowski
+48 882 071 110
nb@netizens.pl
BIURO
MEDIA
Paweł Woszkowski
+48 882 071 110
nb@netizens.pl
LOKALIZACJA